onsdag 12 januari 2011

En liten början


6 kommentarer:

  1. jätte fint tecknar du på fri hand. vad för matrial ex blyerts penna och vad för papper elller tavla använder du

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! :D Jag ritar med triamarkers, en sorts tuschpenna! och papper så använder jag Letrasets bleedproof papper!

    SvaraRadera
  3. jag har tecknat och målat olja en del men många år sen. har du gått någon kurs. funderar på om jag ska börja någon igen

    SvaraRadera
  4. okej :) jag gick bild och form på gymnasiet, men inget för att måla med triamarkers,jag är en så som tycker om att prova och utforska lite själv!

    SvaraRadera
  5. Överdrivet duktiga människa :o <3

    SvaraRadera
  6. Du är så duktig, Om du forsätter lika bra som du börjat, kommer du att gå LÅNGT....
    Hejar på dig.....
    Poppe

    SvaraRadera